3r. E - Tecnologia i Plàstica

Pràctica: ampliació d'una vinyeta.


Vam ampliar una vinyeta de còmic a la mida d'una cartolina. Per no perdre les proporcions, empràrem el mètode de la quadrícula.

A les fotografies, hem posat un llapis perquè es vegi la grandària del dibuix. Alguns tenen també la vinyeta original.
   

 


       
Algunes vinyetes quedaren desproporcionades, aquí ho podem veure:
   
   

Pràctica: Instruccions per fer feina al taller.


Per parelles, vam fotografiar-nos fent tasques del taller. Després, vàrem redactar cada passa i ho vàrem compondre en aquests plafons.

Els acompanyàrem amb dues imatges demostratives del perill de no fer un bon ús de les eines del taller.


   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 
   
 

Pràctica: elevador per a la pantalla de l'ordinador.


Férem elevadors diferents per tenir les cervicals més descansades quan feim feina a l'ordinador.

 

 

 

 

 

 

 

Pràctica: fotomosaic.


Havíem d'imitar una fotografia a partir de retalls de revistes.


 

 

Experiment: píxels en tres dimensions.

A partir d'una foto pixelada, vàrem donar una alçada diferent a cada tonalitat de gris. Cadascú féu una part. Finalment les ajuntàrem i pogúerem veure el resultat, que millora si es mira amb els ulls mig tancats o de molt enfora.


 

 

 

 

.

Powered by Drupal - Design by artinet